Wednesday 14 November 2007

eg sitt her og kjeder meg.... sånn går da når du e ferdi på skulen, ikkje har plana om å reisa heim ennå, og rebecca e hekta på biller..... (ja biller!!!!) ho spele et bille spel på nettet, og eg trur ho nett har dopa nåken av dei....trur at da va for at dei skulle vinna nåken kappløp, og slosskampa.... løgne greier.... jaja

eg glede meg te jul!! da e ikkje lenge te!! ca 6 veke!! og me starte litt tidli, me å ha advenstkonsert med korpset den 25. nov, ein søndag for tidli!!!! (pga at den 26 begynner dei å riva gymsalen..,) gler meg!!! og så gler eg meg masse til å kjøpa/pakka inn julepakka!!! (og til hanne og rebecca ikkje vert sur på meg for at eg syng på julesanega...... lol)
men no har rebecca greid å riva seg vekk frå billena, so då går me!

1 comment:

Hanne said...

selvfølgelig blir jeg sur når du synger julesanger. Skal ikke synge på dei enda...
fyfy ^_^