Tuesday 22 April 2008

Ok, eg e fortsatt ein elendig bloggar, men eg kjem meg!!
Sia sist har eg blitt døpt, hatt ei røys med tentamen og vært med i Hordablæsten!
Hordablæsten var i begynnelsen av månen, og da va kanongøy!! me fekk ein 4. plass:) har aldri fått så masse aplaus nåken gong so me fekk når me va ferdi!!! eg hadde egentli ganske lyst te å gå innatt på sceno å spela ein gong te:p (men da fekk me ikkje lov te :( ) Trur datta va den beste siste hordablæsten eg kunne fått:D
Ette den var det tentamen som sto for døre, og da e jo ikkje akkurat kjekt, men eg overlevde:p Og så e da jo litt trøst at så og sei alle andre ska ha tentamen på torsdag (og så har dei lesedag i måro), så eg har fri både imåro og på torsdag!!!! Då skal eg ikkje gjera ein dritt!!! slappa av mens alle andre stresse me fysikk og rettslære.... hehe

Dåpen eg nevnte så fint tidlingare e selfølgeli RUSSedåpen!!!!! eg e nemli RUSS!!!!!! Russetie starte på fredag, og eg gler meg kjempemasse:D:D Bokso e allerede brukt, og første knuten e i huo! Navn har komt på og! Navnet blei Tigerlily, og knuten blei ein ispinne:) Så no berre vente me i spenning...

No comments: