Wednesday 28 March 2007

Ein travel dag franfor meg....

I dag har eg ein travel dag framfor meg... Eg maa ned i byen for aa kjopa hammer til Hanne, og snop for mamma, og saa maa eg pakka da mesta idag, sia eg skal paa konsert i maaro.. Og igaar kom Mr. Duncan og sa at me skal h unit-test imaaro, saa daa maa eg lesa fysikk... (fekk forresten att ein fysikkprove igaar, og fekk 17.5/20, og var best i klassen:D) Og i dag kom Mrs. Harvey aa sa at me skal ha nab i maaro, og den maa eg staa paa for aa staa i musikk.... (men me kan ta den fleire gonga..) men eg synst da va litt slemt aa komma med det i dag, for eg husker ikkje halvparten av pensum eingong!!! Men me faar kryssa fingrane for at meg staa med det eg kan, og litt flaks!

Kan nesten ikkje tru at det er tre dager til eg kjem heim!!! Tiden har flydd!! (men den flyr sikkert ennaa fortare naar eg er heima.....) Som sagt saa mange gonger for, eg gleder meg som ein liten unge!!!!!!!!!

og heilt til slutt: kan ikkje folk oppdatera bloggane sine???

6 comments:

Frøken Sukkerspinn said...

Eg har oppdatert masse!

kjekt at du får komt deg hjem:)

Anonymous said...

HILDE DRA DEG HEIM!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

Hanne said...

Jeg oppdaterer mer enn Stine:P tihi
Du får ha lykke til med alt sammen. gleder meg kjempemasse til du kommer hjem. nå er det bare to dager igjen:P

Frøken Sukkerspinn said...

Ja, det har du. Men eg har oppdatert masse i det siste! faktisk flere innlegg på en dag. flink:p

Hanne said...

vi er alle flink:P

Silje said...

eg og har oppdatert ;)