Friday 23 March 2007

Fredag!!!!!!

Eg kan nesten ikkje tru da, men det er FREDAG!!!!! Tie berre flyr avgaarde!!!! For ei veka sia sa Hilde til meg at eg kom til aa synast at dei kommande to veke gjekk kjempeseint, sia eg skal heim om ei veka, men den forste av dei to vekena har gaatt kjempefort!!!!! Og daa kjem sikkert den neste til aa gjera og!!!!!Ok, helge kjem sikkert til aa gaa litt seint, for eg maa lesa MASSE kjemi, og eg har bestem meg for ikkje aa reisa inn til Kirkwall, for eg maa spara dei paa £ eg har, saann at eg kan gaa paa truseshopping paa m&s i aberdeen neste lordag!! (har et par tima i aberdeen for flyet mitt gaar heim... Saa daa skal eg paa M&S!!!) Men eg slepp heldigvis aa tenka saa masse paa at eg maa ha penga med ein gogn eg kjem heim (altsaa at eg maa ha penga paakortet, og ikkje ta ut alt i aberdeen..) for eg har 1100 NOK paa interatet!! hehe.

Hanne saendte mail til meg i dag aa spurdte om eg blir med paa Travis konsert i sommar! Saa no skal Saa no skal familien Boe (med litt Helland....) paa Travis konsert!! (familien boe (med litt helland) bestaar av meg, Hanne, Mamma og kanskje Rebecca.....) Gleder meg!!!!

No kjeer eg meg litt... .Detter er andre fritimen paa rad, og her er saann at du MAA vera paaa skulen.... kjipt...
Saa er det naaken som har naaken forslagt til artige ting eg kan finna paa paa nettet??? (saanne ting som skulen mest sansynlig ikkje har blokka??? (dei har blokka naake so dumt som telenor.....))

No comments: