Sunday 29 April 2007

Berre sånn på gøy...

I dag har eg, Erica og Hilde kledd oss ut! Da heila starta med at Erica ville fiksa håret på oss, og endte opp med masse sminke og utkledningsklær! Da er utruli gøy å gjera sånne ting, sjøl om det berre er for å kle seg ut, ta bilde, ta da av seg igjen og på med nåke nytt..... (Men eg ligger ikkje ut bildene før i måro, gidd ikkje begynna med da no, er litt seint....) Så me har hatt ein utruli arti kveld:D

Kjøpte meg ein kanonfin topp i dag!! Har vært bortom å sett på den kvar gong eg har vært innom på M&Co, og idag prøvde eg den, og kunne selfølgeli ikkje gå frå den..... Har ikkje peiling på kordan eg skal beskriva den, så de får heller venta med å sjå den til eg kjem heimatt... Men eg kan no sei så masse som at den er i svart, kvitt, gtått og minst tre forskjellige blåfarga... hehe.

I måro skal eg ha min andre kjøretime her borte!!! Men eg har funnet ut at sjøl om dei ikkje bruke så lang tid på å få lappen her borte, så kjem eg ikkje til å få den her, for oppkjøringane er booka ut august eller nåke i den dur............ (trur Douglas booka sin rundt påske, og han har fått i slutten av august...) Litt kjipt, men sånn er det no bere.....

Heilt til slutt vil eg berre spørra om ein liten ting: kan folk bli litt flinkare til å oppdatera bloggane sine???

No comments: