Monday 30 April 2007

Kjemiprove...

Fredagen hadde eg kjemiprove, og den skulle Ms Hegarty retta idag i timen. Naar ho var ferdig aa retta leste ho opp alle navnene og sa kem som hadde staatt... (her er det ikkje naake som heilter privatliv naar det kjem til karakterer...) Men no nevte ikkje meg! Naar ho var ferdig blei go sittane aa sjaa paa meg. Saa spurdte ho om ho hadde retta den fredagen, sia den ikkje var i bunken, men da hadde ho ikkje. Saa ho viste rett og slett ikkje kor den var!!! *panikk* Me har nemelig hatt denne provn ein gong for, for paaske, men me har ikkje faatt den att ennaa, for Ms Hegarty har lagt den paa ein lur plass, og alle veit jo at det er dumt aa ligga ting paa ein lur plass.... (men det verste er vel at ho har lagt essayene me leverte inn i mars paa samme lure plassen..... ) Men eg fant proven min eg!!! Den laag i et anna klasserom (me er i tre forskjellige rom alt etter ka dag og time det er...) Saa panikken for at ho ikkje skulle finna den forsvant, og blei erstatta av angst for at eg ikkje hadde staatt... (folte nemli at da hadde gaattt rett i dass, og i tilegg var me blitt avbrutt av brannalarmen...) Men eg sto!!!!! Saa no er eg gla:):):) hehe

No comments: