Friday 27 April 2007

Sol:D

No har det vaert sol fraa nesten heilt blaa himmel her i fleire daga!!! Kjempekosli! Men det som ikkje er fult lika kjekt e at da er kaldt alikavel, saa du maa liksom ha masse kle paa deg, og du blir ikkje brun! Saa eg foler meg som ein liten bleikfis!! (men all solingen skal eg ta igjen naar eg flytter heimatt, daa skal eg ligga ute aa sola meg heile dagane naar andre er paa skulen!!!!!!!!!!)

I gaar kom Mr Duncan aa sa rett for fysikktimen starta at me skulle ha ein prelim!!!! Hallo! Hort om aa advara folk paa forhaand??? Men da va heldigvis kun i unit 3 and 4, og dei er dei lettaste unitane, saa eg trur da gjekk bra... (bolger, linser, radioaktivitet etc)
Me skulle egentli hatt kjemiprove og igaar, som eg trudde at me skulle ha i dag! Saa naar me satt aa venta paa Ms Hegarty sat eg og Will aa klaga paa denne proven, for ingen av oss hadde lest til den, og Amber satt og lo av oss.... (ho skulle ikkje ha den, fordi ho har droppa ut, men er i timane alikavel...) Heile klassen satt aa klaga hoylytt naar Ms Hegarty skulle levera den ut, men da brydde ikkje ho seg om, heilt til ho fant ut at da mangla ei sia paa samtlige prover! Saa me skal ha den i dag alikavel:) Saa daa faar me haapa at desse timane med kjemilesing i gaar gjer susen:p

No comments: