Tuesday 17 April 2007

ikkje lenge att paa skulen....

Tenk da, no e da ikkje lenge att paa skulen!!! i alle fall ikkje for meg!
Siste dagen min paa skulen er den 9 mai, og det er jo berre tre vekr til! men etter det maa eg nok ein liten tur eller to paa skulen for aa ha eksamen, men det er alt!!

er heilt ferdig med alt i baade kjemi og fysikk, saa no holder me berre paa aa repetere til eksamen... (og eg bor kanskje sei til mr duncan (fysikk laereren min) at eg ikkje har planer om aa ta eksamen...) og i matte har eg ein prove att, og kanskje ein outcome fraa ein gammal prove.. (men kem veit, kanskje eg hadde griseflaks OG gullhaar i raeve, og stod paa heile den forrige proven??). Men ein prove skal eg altids klare aa staa paa naar eg har fleire veker paa meg!!
i musikk har eg og berre ein prove + ein halv eksamen igjen... og den proven skal eg ha i maaro, men eg rekner med at eg maa ta den oppatt, for heile scotland har alerede stroke paa den... heheh.... den er dritvanskelig!!!!!!!!!!!!!! og den skal liksom vera paa nivaa med eksamne... men me kan jo haapa paa at dei gjer eksamen litt lettare, for dei vil vel ikkje ha eit heilt kull som stryker i higher music!!! (faar i alle fall haapa at dei ikkje vil ha det... hehe)

saa i mai skal me leka litt turista her borte, reisa ut paa alle oyene og slikt... (har jo berre vaert paa hoy...) og saa kjem eg sikkert heim i begynnelsen av juni! (det er litt gale at eg begynner aa snakka om aa reisa heimatt to dager etter at eg kom bort her, men det er berre saann det er... naar eg er her foles det ikkje som om eg har vaert heima paa ein maate, og naar eg er heima foles det paa ein maate som om eg ikkje har vaert her... i alle fall ikkje i 8 mnd... men men.... det er no berre saann det er ..... )

No comments: