Saturday 17 March 2007

endeli friskatt, og eg e blitt tikka.....

ja daa har eg blitt frisk att!!!! eg har nemelig vaert sjuk sia onsdag, og ikkje vaert paa skulen, berre lagt i senga mi hos stacey aa sovet...... og det er jo berre saa typisk at eg skal vera sjuk naar hanne e her!!!! men da vaersta e vel kanskje at hanne blei sjuk to-tre daga ette at ho kom her, og naar ho blei frisk saa blei eg sjuk..... men eg e frisk att no daa!!!!
men sjol om eg ikkje va bra nok til aa gaa paa skulen fredagen, saa tok dave oss (meg og hanne) med paa ein kjoretur rundt paa heile hovudoya, saann at hanne fekk sjaa litt!!! og det var kjempesnilt!! veret var daarli, saa me gjekk ikkje akuratt saa masse ut av bilen, men alika vel..... og hanne seie at naar me kom ut til birsay saa berre skjonte ho at det var der me va, for det var saa nydeli!!!!!!!!!!!! og det va i daarli ver!!!!!!!! hehe
saa det e kjekt at ho like seg her, men eg trur d e meir enn nok med ei veka her borte for ho.... hehe

men over til at eg har blitt tikka...... kari-ann har tikka meg! det er ein lek so gaar ut paa at du skal fortella 6 rare ting om deg sjol!

Regler: Hver spiller starter med å skrive seks rare ting om seg selv. Bloggere som blir "tatt" må skrive seks ting om seg selv i sin egen blogg, i tillegg til å angi reglene for spillet. Til slutt velger spilleren seks nye bloggere som "har den", og lister navnene deres. Etter det er gjort, skriver han eller hun en kommentar på bloggene til hver av dem, for å la dem vite at de har blitt "tatt", og at de må lese bloggen til den som tok dem for mer informasjon. Ok?

(kan eg tikka folk so har blitt tikka for?? og kan eg tikka folk so har heimesia istadenfor blogg??)

her e mine 6 rare ting:

1. eg hata engelsk men flytta til engelsktalande land... (men no like eg engelsk!!!)

2. eg har aldir gaatt i vanli barnehage, kun slaattebarnehage

3. eg spelte et instrument so eg ikkje likte i 3-4 aar....

4. eg har min egen lille verden, der dei mest absurde ting gjer meining...

5. eg snakke me meg sjol, paa ein blanding mellom engelsk og norsk...

6. eg irriterer meg gron og blaa over at programmer paa tv i norge er teksta....

eg tikker: daddo mi, lisa, hildegunn, hilde, hilde og silje!

3 comments:

Anonymous said...

Sjå kor da bryr meg at eg har blitt tikka:P

Marianne said...

rekna egentli ikkje med at du ville bry deg saa masse..... hehe

Anonymous said...

hadde eg kjeda meg masse, så hadde eg gjort da:P