Thursday 8 March 2007

JIPPI!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

I dag har eg to ting aa jubla over! Den eine er unnagjort, og den andre kjem om naaken tima....

Eg har hatt musikkeksamen i dag!!!!!!!!! (praktisk) OG DET GJEKK KJEMPEFINT!!!!!!!!!! har ikkjefaatt karakter paa det, men eg folte at det gjekk bra, og eg hadde det kjekt!!!!! og det er det so e viktigt, e da ikkje?? At eg e fornoyd??? Mrs Harvey var og fornoyd saa da lover bra!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! hehe

Den andre tingen eg gleder meg til skjer om 6t...... DAA LANDER HANNE PAA KIRKWALL AIRPORT!!!!!!!!!!!!!!!! Gleder meg, gleder meg. gleder meg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Kan nesten ikkje venta!!!

Og heilt til slutt vil eg berre onska Hildegunn lykke til med hennas eksamen!!! Det kjem til aa gaa kjempefint!!!!

4 comments:

Anonymous said...

gratulere :) eg visste det kom til å gå bra :)

men det at du kidnapper hanne i 1,5 veke e litt hardt å fordøyde :P

Marianne said...

du faar ho snart tilbake!! og eg synst nesten at eg fortjene da!!! har ikkje sett ho paa to mnd!!!!!!!!!!

Hanne said...

det er litt tungt for meg og. men liker det jeg:P tihi....

Anonymous said...

hehe skulle bare mangle.. 2 måneder uten hanne :o

hadde sikkert ikke klart det.. hvem skulle jeg ha snakket med om kveldene og nettene da...