Sunday 4 March 2007

kem e da so e imot oss??

Eg og Hanne MÅ ha høyere makte mot oss, eller nåke i den dur!!!!!!! det er INGENTING so går so me har planlagt!! Først gjekk ikkje båten den dagen me hadde plana om, og så kune eg ikkje gå ned til Aberdeen for å øta Hanne på orsdag, fordi eg skal ha eksamne.. (til no har me funnet ut at Nort Link e imot oss, og at SQA e imot oss), og no e da berre ein båt so går imellom Aberdeen og Kirkwall, fordi den andre e inne til vedlkehold/reperasjon.... Døre har blitt ødelagt pga dårli ver, og dei får ikkje bruka båten med ødelagt dør... (så vergudane e imot oss og!!!)
Og sia det berre e ein båt so går, så kan ikkje eg og Hilde reisa ned til Aberdeen med Hanne, og me so hadde plana om shopping g champagnefylla!!!!!!!!!! lol
Båten går ned på fredag so me hadde planlagt, men den går ikkje oppatt før på torsdag, og for det første så har ikkje me råd til å bu i aberdeen ei veka, og for det andre så kan me ikkje ta ei veka fri frå skulen!!

Så no har me søtte her å leita oss forderva ette ein anna måte Hanne kan komma seg opp og ned på, så me har funnet ut at ho enten kan fly (nåke so e dyrare enn å fly bergen- aberdeen tur/retur) eller så kan ho bussa seg til Wick, og så ta båten til Stromness, og så kan me henta ho der, men me får berre venta å sjå ka ho bestemme seg for....

Og til slut må eg berre sei TUSEN TAKK STACEY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1 (sjøl om ho ikkje kjem til å lesa dette...) Men ho har hjelpt oss KJEMPEMASSE!!!! og brukt masse tid på å finna den beste løsningen!!!!!!!!!!!

6 comments:

Hanne said...

Tusen takk Stacey fra meg og!! tror ikke vi hadde klart dette uten ho. men det ble nok fly på ho hanne.
mamma har foresten ringt og fått meg til å begynne å stresse med å tilpasse fly/båt og alt sånt til de kanskje kommer bort. Hvorfor kan ikke ho finne ut av sånt selv når jeg er så lei av alt???
nå skal jeg ned å vaske klær sånn at jeg har rene klær til jeg kommer bort;)

Marianne said...

saa bra!!!!!!!!!!!!!!

vist mamma hadde faatt fiksa internett heima, saa kunne ho ha sjekka da sjol!!!! det er kjempelett!!!!

Hanne said...

ho kunne nok ikke det. varken ho eller tante viste noe om hvor de skulle sjekke. jeg måtte til og med sjekke flybilletter til de. de er håpløse. hihi...

Dorthea said...

GRTAULERER MED BURSDAGEN DIN I DAG, MARIANNE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Stor klem frå kalde Norge og Dorthea!!! :-) Glad i deg!

Marianne said...

Tusen takk Dorthea!!!!!!!!!!! Tenk, no e eg MYNDIG!!!!

Frøken Sukkerspinn said...

Snille Stacey!