Monday 19 March 2007

Idag har daddo reist heim, og sia ho tok eit fly so gjekk kl 11 so har eg faatt "rullebla" paa skulen.... men men..
Selfolgeli va da dumt at Hanne maatte reisa heimatt, men d gjer ikkje saa masse, for eg kjem sanrt etter!! EG KJEM HEIM OM 2 VEKE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Glede meg so ein liten unge!!!:P
Men eg synst nesten litt synn paa Hanne..... Ho e jo ikkje akuratt saa veldi gla i desse pitte smaa flyena, so tar max 30-35 persona, og i dag blaes da masse, og det snor/regne...... Men eg rekner med at ho sitter trygt nede i Aberdeen for oyeblikket, og vente paa neste fly til Bergen, so heldigvis e litt storre!!! lol.

Det rullebla greierna e et synstem dei har her der dei skriv opp om du kjem forseint, korti du kjem paa skulen, og koffor du e sei... og saa maa ein laerar sriva under pa aden................ men men..... bryr meg ikkje saa veldi masse.....

og heilt til slutt: GRATULERER MED 18 AARS DAGEN I GARA MONA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! haape du hadde ein kjempefin dag!!!:D

No comments: