Tuesday 20 March 2007

sno, haaveverk, og Balder....

Her snor det!!!!!!!!!!!!
Me har daa komt til slutten av mars, og daa bestemmer vergudane at her skal da sno!!! eg skjonner ikkje koffor!! Og da kan jo ikkje sno skikkelig heller!!!! Du kan vel med litt godvilje sei at da har snodd sia sondag. Men det er nesten ikjje sno ute!!! Enten saa regne da vekk, eller saa bles da vekk..... Koffor kan da ikkje komma masse smo vist da forst skal sno???
Vermeldingen i gaar sa at det skulle sno i gaar kveld, og at det skulle vaere heavy, dvs at det kunne komma heile 3 ca. med sno!!!!!!!!!!!!!! Gu so heavy!! Men men.... Men nett so i Norge so e da ikkje alti at vermeldingen snakke sant.... Her er LANGT fraa 3 cm. med sno.... hehe

Over til naake anna.... No so ho her sostre mi sitter trygt i Bergen, og dessuten har blitt hekta paa toffifi, saa har haaveverken min komt tilbake..... Ikkje lika gale so naar eg va sjuk, men alikavel! Er ikkje kjekt med haaveverk, for eg skal spela konsert med KTB i kveld! (skamme meg, eg har ikkje rort trombonen paa to veker!!) Saa me faar berre haapa at den forsvinner etter kvart!!


No e da berre 11 dagar til Balder skal synga til meg!!! (han har vist blitt gedigen!!! Vokst forbi Pelle for lenge sia, og eg trudde Pelle va stor!!)

2 comments:

Hanne said...

for det første, kan ikke helt si at det snødde noe særlig når jeg var der borte. selv om de sa det snødde...
og så håper jeg hodeverken går vekk. og lykke til med koserten...
kan vel kanskje si at balder er om mulig større en murphy. bare sånn at du er forberedt.. :P (men han er ikke like feit...)

Marianne said...

oi! e han storre?? kor diger e han??? du skulle jo nesten tru at han va feitare, han et jo alt han kjem over!!!