Friday 9 March 2007

ENDELI!!!!!!!!!!!!!!

I gaar skjedde det!!! Etter over to mnd med venting! Etter masse stress,frotvilelse og forbannelse! I GAAR KOM DADDO MI TIL ORKNOYANE!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Eg kan nesten ikkje tru at det er sant!!! Men det er det!!!!!!!!! :D:D:D:D:D:D:D:D:D
Me reiste ut til Stacey etter at eg og Stacey hadde plukka opp Hanne paa flyplassen, og det var rart aa sjaa Hanne sitta paa rommet mitt der ute, i mi seng!!! Men samtidi va da paa ein maate nesten naturli, for det er jo heimen min! !! Og so Hanne sa, ho folte seg nesten heima der alerede i gaar...

No sitter me paa biblioteket paa skulen, og har fritime... Hanne er med meg paa skulen!!!!!!!!!! (etter paa skal me testa retningssansen hennas, og gaa litt omveia for aa komma til timane!!!)

Mrs. Hegarty seie at i musikken saa skal ho faa Hanne til aa spela et eller anna instrumen! Saa dette kan jo bli spennande!! hehe. Go underholdning!!!!!!!!!!! lol
Hanne skal og vera med i kjemi og matte i dag, men ikkje fysikk... (der skal me ha prove, saa det kan bli litt kjedeligt aa berre sitta aa stirra i veggen, saa eg set ho fraa meg paa biblioteket!! lol)

Saa no berre haaper eg at ho liker Orknoyane, og at det ikkjer er saa alt for forskjelligt fraa ka ho hadde forestilt seg!!!

2 comments:

Anonymous said...

Kjempe koseligt at ho endelig har komt bort til deko;) Du må helsa og sei at eg godt kan få kvoten hennas når ho kjem heim!! Haha:P Tulla, den skal ho nok ha for seg sjøl

Marianne said...

ja, det er kjempekjekt!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sånn at eg nesten ever på ei rosa sky!! men hanne har nesten allerede fått abstinensa fordi ho savner folk heima!!!!!

ho seie ho skal ha alkoholkvoten sjøl, og røykkvoten skal franken ha, så då va da ikkje nåke igjenn til deg......