Wednesday 7 February 2007

I dag har eg ikkje gjort på nåken ting som kan kvalifiserast som vetugt....... (da må i så fall bli å dekka på bordet, og hjelpa til med å ta oppvasken etter middag...)
Hadde fri i dag, men alikavell stod eg opp 0815, berre fordi dei har komt med ein ny regel på internatet: vist du ikkje har prelim, så må du stå opp om mårningen for å signera deg inn, og det seinast kl 0830!!!!! Og dette kjem dei med den siste dagen det er prelim!!!!!!!!!!! Kor dumt er ikkje da???? Men men.... eg stod i alle fall opp med Hilde, som hadde prektisk prelim i kunst, så ho var på skulen nesten heile dagen..... Så eg har brukt dagen på å sjå på film, ligga sammen klær, vært ein kjapp tur i byen, vært på skulen å ete lunch, og pakket......
Og no skal eg vera he, ute hos Stacey og co, til mandag, for eg skal ikkje på skulen før på tirsdag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Har ikkje med meg ei einaste skulebok (utenom nåken nota i musikk), for no skal eg ha FRI, men eg har trombonen med, så det kan vel henda at eg øver litt på den..... (men eg har med meg masse noter utenom det eg speler på skulen... hehe)
men no skal de sleppa å lesa på meir mas frå meg............ (ikkje det at det er så mange som leser bloggen min då men.....) snakkas!!!

2 comments:

Hanne said...

Jeg leser bloggen din:D:D

Marianne said...

veit.... trur det er kun du, Konstanse, Kari-Ann, Stine, Lisa og av og til mamma og Rebecca (men dei to kan ikkje ligga at komentara....) som leser den.......