Sunday 18 February 2007

ja, då e hege nesten øve, det er søndag, og me skal vel snatt tilbake til internatet....
denne helge har me ikkje gjort på så veldi masse at da gjer nåke........ min dag i dag f.eks. har bestått i å gå på ein tur, skrella ein kolorabi, dekka av og på bordet, og that's it!!!! Så det sal vel bli godt å komma i gang i gjenn, sjøl om det er godt med fri.. lol.

eg og hilde har planer om å gå å svømma i måro, så eg berre håpe at da blir nåke av,.. lol

no e da endelig nåke soom går min og hanne sin vei!! eg ksal jo vera med ho ner til aberdeen og vera der frå fredag til søndag (hilde skal vera med og..) og det er ikkje sikkert at me hadde fått lov til vist me ikkkje hadde vært 18.... men eg blir 18 den 6. og hilde den 12. og mereiser ned til aberdeen den 16!!!! så endelig er det nåke som går vår vei!!!!!
gleder meg som ein liten unge tl du kjem hanne!<3

2 comments:

Hanne said...

jeg og gleder meg.. er i full gang med bursdagsgaver.. hehe..
men hvorfor er det ikke sikkert att dere kunne vært med vist dere ikke var 18?? lurer litt på den...

Marianne said...

fordi fylket her borte har ansvar for oss, og dei liker ikkje tanken paa aa senda folk so ikkje er myndig aleina til aberdeen.............