Wednesday 14 February 2007

Sammensvaergelse....

Eg har funnet ut at North Link og SQA har inngaatt ein sammensvaergelse for aa odlega for turen til Hanne bort her......
Forst var det NorthLink som ikkje gjekk paa dei dagane me hadde tenkt, og me satt med ferjetabellen forrand oss naar me planla turen, og no er det SQA som kjem med praktisk eksamen i musikk den 8 mars, den dagen eg liksom skal vera i Aberdeen for aa mota Hanne..... Og eg kan nestne ikkje drita i eksamen, naar eg endelig har bestemt meg for aa ta den......
Saa me faar berre kryssa fingrane for at Hanne er stor jenta, og greier aa finna veien fraa busstreminalen og ned til baaten i Aberdeen paa egen haand, og saa skal eg heller mota ho med baaten her i Kirkwall..... (og heldigvis for Hanne er det forste stopp....)

3 comments:

Frøken Sukkerspinn said...

Hanne kommer til å¨gå seg vill:D

Marianne said...

hehe, har planer om aa senda kart til ho, og tegna inn kor ho skal gaa, og saa faar me berre haapa paa da besta!!!

Hanne said...

Hanne har veldig god retningssans, bare sånn at det er sagt...