Saturday 24 February 2007

Miss Potter

Eg, Hilde, Erica og Stacey var å såg Miss Potter i dag! Og kem e da so ikkje har lyst til å sjå film om "mammaen" til Peter Rabbit?? Eg synst filmen va kjempeskjønn!!! Da va so koseli å så igjenn alle figurane frå barne-tv!!! Nåken e da ikkje så lenge sia eg såg sist (og har jo god unskyldning til å sitta å sjå på Peter Rabbit når han e på barne-tv...) mens andre er det mange år sia sist eg såg.....

Filmen handler om korleis Miss Potter får gitt ut bøkena sine. Ho møter mykje motstand, men ho har trua på seg sjølv, og det er selfølgelig nokon som har trua på ho.... Og alle veit jo kordan det endte med bøkena hennar.... Dei er verdens mest solgte barnebøker, og er fortsatt veldi populære, ca 105 år etter at den førsta boke kom ut. (huske ikkje heilt om den kom ut i 1902, 1903 eller 1904, men trur det var 1902...)
Miss Potter møter spesielt mykje motstand frå sin mor, som ikkje skjønner koffor datteren ikkje kan gifta seg med ein mann frå den rette samfunsklassen (Miss Potter er ugift...) og ho skjønner ikkje koffor i alle daga ho skal teikna og mala heile tida... Og moren skjønner fremdeles ikkje koffor ho maler når Miss Potter er berømt, og har gitt ut fleire bøker. Ho er den einaste som ikkje "har fått med seg" at datteren er berømt.
Denne filmen synst eg at alle kan springa å sjå.. Den er kjempeskjønn!!! (liker du Peter Rabbit , som dei fleste gjer, så vil du og lika denne filme..)

3 comments:

Frøken Sukkerspinn said...

ææææ! Petter kanin! Søteste og skumleste på barnetv! Savner den! Og musikken va best! Fant themesangen:D

Marianne said...

va Peter Rabbit liksom skumlast?? Eg vil no sei at da skumlaste va Pompel og Pilt........

Hanne said...

oh.. elsker peter rabbit (har stort prosjekt om å få niesene mine til å elske de også:P)
men de som var skumles var karius og baktus....