Tuesday 13 February 2007

Prelims, og nye laaser...

I dag fekk eg att prelims i kjemi og fysikk...... Eg fekk C paa begge to.... (hadde nesten haapa paa B i kjemi, men rekna ikkje med da.....) Trur C gaar fraa 50-65% eller naake saant, og du maa ha 50% for aa staa.... Og i fysikk fekk eg 50%!!! var litt morsomt... (eg trudde at da hadde gaatt daarligt...) Saa eg er egentli ganske fornoyd....... :)

Fraa og med i maaro begynner dei med nytt laasesystem her paa skulen... Det er eit system som allerede er paa dei fleste skular i Scotland and England, og det gaar ut paa at det er magnetiske laaser som laaser alle dorer som forer ut og inn fraa skulen naar me har time..... Dorene er aapne naar me kjem og gaar fraa skulne, og saa er dei opne i friminuttene, 0g i 7 min. i mellom dei timane me ikkje har friminutt imellom... Og skal du ut eller inn saa maa du gaa i resepsjonen og faa dei til aa laase opp til deg.... Og dei slepper deg kun ut og inn av ei dor, og det er 99% sikkert at du skal i den andre retningen.........
Dei seier at dei har dette systemet saann at ingen uvedkommande skal komma inn paa skulen, saann at me skal vaere trygge... Hallo!!!! Me er paa Orknoyane!!! Verste kriminaliteten dei har her er folk som gjer dumme ting i fylla!!!!!!! Tviler sterkt paa at det kjem ein galning springane inn paa skulen her og skyt ned alle som f. eks. befinner seg i kantino..........

1 comment:

Hanne said...

så du stod på både fysikk og kjemi? det var jo det jeg sa til deg:D grattis