Friday 23 February 2007

No e da ferdag igjen, og eg har berre 4t paa skulen, og saa er det helg!!!! Tida gaar saa utruli fort!! Det va jo liksom sondag i gaar.... lol. Saa vist det fortsette saann saa er det ikkje lenge til sommaren!!!!!!!!!!!!! Det halle aaret eg har vaert her borte har gaat kjempefort!!!!!

Har ikkje naake saerli med plana for helge...... Me lurer litt paa om me skal ta Erica med oss paa kino aa sjaa Miss Potter! Trur me alle tre har lyst til aa sjaa den.... lol. Utenom det blir da kanskje (men berre kanskje) ein tur inn til Kirkwall. Hilde maa kjopa stoff... Men vist eg reiser inn til Kirkwall saa kjem eg berre til aabruka masse penga, og da har eg lite plana om...... maa spara litt til Hanne kjeme paa besok, og til me skal paa shopping i Aberdeen!!!!! Saa me faar no sjaa ka so skjer......
Og saa maa eg selfolgelig ova til eksamen.............Det e altid naake so kunne vaert bedre...;)

No comments: