Tuesday 27 February 2007

jaja......

Idag kan du vel sei at det i alle fall har vaert 1stk sint kjemilaerar paa skulen......... Og det egentli med ganske go grunn...... I min kjemiklasse va det berre tre stykk so hadde gjort kjemilekso til i dag.... Og selfolgelig maatte eg glomma aa gjera kjemilekso for forste gong nettopp til i dag!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Saa me fekk MASSSSSSEEEEEEE leksa til torsdag, som me fekk beskjed om at kom til aa ta MINST 1 TIME aa gjera, kanskje til og med to!!!!!!!!!! Og det er berre dumme sporsmaal!!!!! Og da va egentli ikkje saa mange helle, saa det er sikkert MASSE jobbing pa kvart:s Men eg faar vel berre begynna i dag, og saa gaar da vel fint...... (haape i alle fall da!) Og saa faar me haapa at ALLE (ogsaa dei late) faar gjort denne lekso, vist ikkje kjem sikkert ms Hegarty til aa eksplodera.......

Itilegg til all denne kjemilekso so skal eg ha fysikkprove paa fredag, saa eg maa lesa til den og......... Saa det blir litt jobbing dei kommane dagane..... Skal og ha fysikkprove neste veka, OG veko etter der igjennn, og saa kjem da vel ein matteprove i den naermaste framtid (sikkert naar Hanne e her,,, (GLEDER MEG!!!)) Og saa har eg jo denne eksamen so eg gleda meg saann til....... (not) Saa eg tar meg den frihet at eg onske meg sjol lykke til!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!

No comments: