Wednesday 14 February 2007

Musikkeksamen.......

Eg har jo funnet ut at eg skal ta eksamen i musikk, og det er nesten saann at eg angrer alerede....... Du skjonner det at eg skal ha praktisk eksamen i musikk om tre veker!!!!!!!!!!!!!! Torsdag den 8. mars!!!!!! Kan ikkje tru da! Men da kjem sikkert til aa gaa fint, haaper i alle fall da..... hehe. Eg faar trosta meg med at Mrs Harvey seier at eg er ein av dei beste kandidatane i klassen naar det kjem til det praktiska i musikk..... Berre dumt at karakteren eg faar er basert paa baade det praktiska og da teoretiska.........

4 comments:

Frøken Sukkerspinn said...

Det går nok fint:D

Marianne said...

Haaper det!!!

Hanne said...

jeei. marianne er best i det praktiske:) dette kommer du til å klare uten problemer ;)

Marianne said...

Haa[per det!! problemet er jo bere at eg blir nervos !!! liker ikkje aa spela aleina forrand folk...... (men liker follellsen etter at eg har gjort det! den er herlig!!)