Tuesday 23 January 2007

Artig fysikktime!!

Da e ikkje ofte da skjer, men da skjer av og te, og i dag skjedde da! Me hadde ein goy fysikktime!! Til no i dag har eg hatt to (av tre) fysikktima... Og Mr. Duncan er tydlivis sjuk, for han har ikkje vist seg paa skuln ette jul... Og da va ei ston for jul han ikkje va her heller..... Saa me har jo daa litt forskjellige vikara.... i den forste timen hadde me ei loyen totta, og i andre timen hadde me heile to stk! (men han eine bere va dar, han gjorde ingenting) Men eg huske ikkje navne paa dei....
Men i alle fall, han som underviste oss ser nesten litt skummel ut... Han er litt kraftig, skalla og ser sur ut..... (du greier sikkert aa sjaa ham for deg...) Og han er veldi flink til aa kjefta (hoglytt) paa elevane sine.... (har fysikk og kjemi i samme koridor som han heldt til i .....)
men da viste seg daa altsaa at han var kjempemorsom!!! Han forklarte ting paa ein arti maate, og saann at sjol den dummaste av dei dumme skulle skjonna da...... Og saa maatte alle sei at dei hadde skjont da for me kunne gaa vidare... Men han sa alt paa morsome maata, laget stemmen til og satte opp dei fjesna.... (Han er vel ein av dei personane som du berre maa oppleva... dei er ikkje saa morsomme naar naaken fortel om dei.....)
Han spurdte meg ka eg heite, og eg svart Marianne... Responsen eg fekk va " Hae? Ein gong te?" Og saa skulle han jo daa prova aa sei navnet mitt og daa..... Du kan vel sei at heile klassen fekk seg ein god latter..... Saa han provde seg ikkje paa det fleire gonga..... Saa resten av tiden kaldte han meg for M, og saa flirte han...... Da va egentli ganske komisk!!! lol

2 comments:

Hanne said...

den læreren din kunne jeg tenke meg å treffe. kan du ikke fikse det slik at du har han når jeg kommer bort og? :P

Marianne said...

da kan sikkert bli litt vanskeligt... men du faar sikkert hora han kjefta........
Kanskje eg skal gaa aa sporra dr. ireland om du kan faa vera med meg paa skulen naar du er her.....