Monday 22 January 2007

Sminnkefjernar paa klaer...

Eg har laert av erfaring at mascara ikkje gaar av klkaerr i vanlig vask.... (har mascara paa den kvita sjorto mi.... Og den har ikkje hatt lyst til aa gaa av i vask...) Saa naat eg greide aa faa sminke (mascara denne gongen og...) paa gensaren min (ja, den er kvit den og...) saa fant eg ut at eg skulle prova aa faa da vekk med sminkefjernar.... Sia da funke i fjeset, saa bor da vel funka paa klaer og??? Saa igaar tok eg sminkefjernar paa gensaren min, og lot den virka eit minutt eller to, og saa brukte eg litt varm vatn, og gnikka litt, saa var gensren fin og rein igjenn!!!! hehe.
(koffor laerer du ikkje saanne ting naar du laerer aa vaska klaer???)


Naar skulen er ferdig i dag, saa skal eg gaa paa butikken og kjopa meg halsdrops, for aa bli kvitt denne faele hosten min...... Tenkte eg skulle kjopa naake som heiter strepsil, eller naake i den dur.... Dei faar du ikkje kjopt i Norge, for dei er for sterke... hehe

2 comments:

Hanne said...

Er egentlig ikke helt klar over hvorfor vi ikke lærer sånne ting... kanskje jeg skal spørre mamma neste gang jeg er hjemme??

Marianne said...

ja, du faar gjera da, og sjaa ka ho seie!! hehe