Tuesday 16 January 2007

Heihei!

Her skjer ikkje saa masse her borte paa denne lille oye uti havgapet, men eg tenkte no at eg maatte skriva litt alikavell.... hehe
Alt gaar i den samme gamle tralten, og for oyeblikket er eg kjempelei fysikk!!! HAr hatt det i to timer i dag, og skal ha ein til seinare... Me gjer ikkje anna enn aa repitera, og me har egentli ikkje laerer... Mr. Duncan er sjuk, saa no kjem Mr. Skene og tar fraver og seier saa fint at me skal repetera, og saa gaar han... (og nei, du kan ikkje berre gaa saann som mange ville gjort, for han kjem tilbake med (u)gjevne mellomrom...). Det er saa kjeneligtt!!! (da finst grenser for kor lenge du gidd aa sitta aa lesa om elektrisitet...) men men.....

Eg kan netsne ikkje tru at me har vaert her borte i ein veka.... Tiden har gaatt fort, og det foles nesten som om eg ikkje har vaert heima i det heile tatt!!! Men no e da "berre" ca 5 mnd til eg kjem heimatt!!!!!! hehe..... Det er vel ikkje saa lenge??

3 comments:

Hilde Konstanse said...

for aa si d saann marianne saa e d bare 4 og en halv maaned igjen!!!! saa d e ikkje saa lenge!

Hanne said...

mhm.. gleder meg til dere kommer hjem igjen jeg.. :)

Anonymous said...

Eg og:D