Monday 29 January 2007

Mangler berre smalahaave.......

ja, no har me daa gjort da..... Me har endelig tatt mot til oss aa ete nasjonalretten til Scotland!!! Me har ete HAGGIS!!!!!! Dette skjedde daa fredagen, under feiringen av ein skotsk forfattar, som heiter Robert Bourns. Han blir feiret kvart aar, med underholdning og mat! Og maten er altid haggis, minstmeet og clapchat (eller naake i den dur....)
Saa no mangler eg berre smalahaavet, saa har eg vel ete da mesta som e etane paa ein sau..... (men eg har vel nesten ete smalahaave alerede, for det er det i surpolsa...)

Lordan gen saa var me paa Hoy! Det var kjempeflott der ute! Rett og slett nydeligt! (Saa eg lurer paa kordan da e naar varet er fint!! hehe)
Der ute har dei flotte sandstrender, fjell som er gravd hule inni for aa gjomma vekk store oljetanka under krigen, ein stien som er gravd hul, som dei meiner er ein 4000 aar gammal grav, som eg og Hilde kraup inni, og ein nydelig grav til ei kvinne som tok livet av seg sjol for 100 aar siden fordi ho var gravid......
Me faar sjaa om eg faar fortalt meir om besoket vaart paa Hoy ein anna dag, for eg har ikkje tid no......


Gratulerer med dagen Frank-Robert!!!!!!!!!!
Og gratulerer med overstaatt til Betsefar og Farfar!!

2 comments:

Frøken Sukkerspinn said...

UU, va det ekkelt? haggis mener eg..

Og det stedet dåkkar hadde vert på hørtes fiint ut. Må legge ut bilder:D

Marianne said...

Ja, skal ligge ut bilder i helgen!!!
Haggis var fint etane.... Haddde nok ete da ein gong til vist eg hadde faatt da servert..... he