Tuesday 23 January 2007

Full forvirring....

No er det jo den tiden av aaret daa me maa soka paa skule til neste aar... Men da e lettare sagt enn gjort!! (saa paa skuratt den saa misunne eg deke som sitter heima i Norge og kan soka paa vanli maate...)
Me faar informasjon om kordan me skal soka i hytt og pine, men me faar jo aldri samme beskjeden to gonger!!!!!
Me har faatt beskjed om aa soka paa vk2 allmenn, og daa vil intakskontoret sitta oss ned til vk1, sia da staar hos dei at me har permisjon. Og saa skal skulen, naar dei faar brev fraa KGS (Kirkwall Grammar School) gje veskjed til inntakskontoret om at me skal gaa vk2. Og saa har me faatt beskjed om aa soka vk1, og at skulen i knbarvik skulle fiksa saann at me kom i 3.kl.
Me fant til slutt ut at den var denne siste beskjeden me skulle folga, og var glad og fornoyd. Men me maatte selfolgelig mota paa eit nytt problem, saa gjer at me er litt i tvil paa ka me skal soka. Neste aar er det jo ikkje naake som heiter vk1 allmenne fag!!! Saa skal me soka vk2 almenne fag (3.kl.) eller skal me soka vg2 studiespesialisering (2kl. "nye allmenn") ?????? Naaken som kan gje oss eit vetigt svar????????? Eg blir snart spro!!!!!!!!!!!

3 comments:

Hanne said...

søk på begge to du... hehe.. da er du sikekr på at i det minste et av alternativene er rett..

Marianne said...

Eg sokte paa vk2.... fant ut at det sikekrt gjekk fint an aa hora paa ka intakskontoret seier.... og eg skreiv paa soknaden at eg er utvekslingsstudent her borte i aar.....

Hanne said...

det er bra:)