Monday 8 January 2007

Back in Orkney

Godt Nyttaar alle sammen!!!!
Ja, no er eg og Hilde tilbake paa Orknoyane, og aarets to forste timer er vell overstaatt.....
Det var paa ein maate litt dumt at eg maatte reisa tilbake alerede, for eg fekk ikkje tid til aa gjera alt eg hadde tenkt til aa gjera naar eg var heima.... Men det var paa ein anna maate godt aa komma tilbake!! hehe

I gaar var me ein liten tur ute i Tankerness, og fekk middag som Katie - Anne laget til oss. Det var ho som hentet oss paa flyplassen, for Stacey og Dave var paa baaten heim fraa Aberdeen..... Saa no gleder me oss til neste helg naar me faat mota att dei og!!
Me var dei forste som kom til internatet i gaar, og det er eg ganske glad for......... For me bur i 3. etasje, og me skulle faa koffertane opp alle trappene.... (kofferten var paa 22kg!!!!) Men da gjekk no paa et vis....

3 comments:

Anonymous said...

Kofferter og trapper.. det problemet kjenner eg til! Eg har funnet ut at eg trenger en sterk en eller annen som kan bære kofferten min. Det hadde vert det beste! Store tunge kofferter e stress!

Dorthea said...

Eg har funne meg ein muskelmann! Gje meg eit hus uten trapper!!!

Marianne said...

me faar vel prova aa finna ein sterk ein som kan bera alle koffertane ned trappene igjenn til sommaren!! hehe.
Kari-Ann, du treng jo ikkje et hus utan trapper naar du har funnet deg ein muskelmann!!!