Wednesday 31 January 2007

da gjekk jo bra..... not!!!!!!!!!!!!!!

ja, no e eg ferdig med matteprelim, og for aa sei da saan, saa er eg 99,9% sikker paa at eg strauk med glans!!! men da viste me jo 0m paa forhaand.... (trur egentli at mr rubie og reknet me at eg stryk...hehe)
for det forste fekk eg neste sjokk over vansklighetsgraden paa sporsmaalene, da va jo nesten heile pensum i et sporsmaal!!!! du maate jo bruka nesten alt du hadde laert paa nesten alle sporsmaalene, og da e ikkje saa lett skal eg sei deg!!!!
og saa var det formuleringen daa...... har aldri sett paa maken!!! kordan rekna dei med at ein stakkars liten normann skal skjonna naake av da???? da va so invikla at da halla kunne vaert nok!!!!!!!!
men egentli saa bryr eg meg ikkje saa veldi masse om da, for eg staar i matte uansett kordan da gjekk idag........... he
faar berre haapa at da gjekk bedre med Kari-Ann som hadde geografieksamen i dag!!!!!!!!

No comments: