Tuesday 30 January 2007

Prelims....

Ja, daa har mine prelims og starta.... Har hatt fysikk i da... Har ikkje heilt bestemt meg for konrdan da gjekk... Paa naaken sporsmaal dreiv eg med rein gjetting, men paa naaken viste eg faktisk ka eg dreiv med, saa det er i alle fall litt som er rett!! hehe.
I maaro skal eg ha matte, saa no naar eg er ferdig aa skriva her saa skal eg sitta meg ned aa lesa..... (kjedeli!!) Eg og Hilde skal aa snakka med Mr. Rubie etterpaa, og faa han til aa forklara oss alt da som me ikkje skjonner.... synst nesten litt synn i han, men da e han som har valgt jobben so laerar.... he
Paa torsdag ska eg ha teoretisk musikk, og da kan jo bli interresangt... Masse rare begrep rg aldri har hort for, verken paa norsk, engelsk, italiensk, tysk, eller naaken andre spraak!!
Og paa fredag er det praktisk musikk. (det trur eg seriost at blir den lettaste av dei alle..... Maa berre bestemma meg for ka stykke eg skal spela paa ka instrument....)
Og den siste prelimen blir paa tirsdag neste veka, og det er i kjemi..... Haaper at det gaar fint!!
Men da positiva er jo at me ikkje treng komma paa skulen naar me ikkje har prelims daa.... hehe..

2 comments:

Hanne said...

Dette kommer du til å klare helt fint... det er jeg helt sikker på:)

Marianne said...

takk for at du har true paa meg!!!!!!