Saturday 20 January 2007

Forkjølt....

Eg har funnet ut at mamma har sendt meg hosten sin i ein mail..... I går sendt ho nemelig mail til meg der ho sa at ho hadde ein fæl hoste, og i går fekk eg blei eg forkjølt..... men det er litt verre enn bere hoste.... Eg hoster, har ilt i halsen, er svimmel, eg frys samtidig som eg er kjempevarm, og eg er heilt tom for energi.......... Så akuratt no er det ikkje så alt for kjekt å vera meg.... Spesielt ikkje med take på at eg burde ha sittet med håvet ned i skulebøkena og lest..... Skal ha matte prøve på mandag, og eg er ikkje heilt sikker på om eg kan alt samma, og så veko etterpå så begynner prelims......... Så eg burde jo lest på heile pensum (eller alt da me har dekka til no) i alle fag....... (og i musikk skal eg ha to...) Men men... Da e vel ikkje stort anna eg kan gjera enn å håpa at energien og arbeidslysten skal koma tilbake, og vist ikkje så år eg finna ein måte å jobba på uten... hehe

Eg og Hilde har baka gingerbread flowers med Erica i dag...... (eller eg lot Hilde og Erica gjera da mesta sia eg er forkjølt..) Deigen var i alle fall god, så då håpa me på at kakena blir gode når dei er ferdistekte og..... (men eg trur at Erica og Hilde skal få pynta dei...)

Eg savner da blåa sjalet mitt!!!! (eg møsta da i Aberdeen...) Da e kaldt ute, og eg er forkjølt..... Men heldigvs sitter farmor og hekler på et nytt til meg!!!!!! Så når ho er ferdi med da, så skal ho senda da og heiastrikka selbuvotta til meg!!! Gleder meg! !!

3 comments:

Anonymous said...

Huff, stakkars deg som har blitt syk. Det passet jo veldig dårlig siden dåkkar har så masse prøver og sånn. Du får ha god bedring:)

Hanne said...

Dakar liten.. skal jeg sende halsdrops til deg?
Du har no sjalene du har fått av meg, så kanskje de hjelper litt??
God bedring, og lykker til med alle prøvene:)

Marianne said...

Tusen takk til begge to!!
Hanne, du treng ikkje senda halsdrops, hadde tenkt aa gaa aa kjopa naaken i dag som er ulovlige i Norge.... Dei er litt for sterke.... (den sterke varianten ev repsil....) hehe