Friday 19 January 2007

Hi!

Eg trur kanskje at det mest givande som skjer her borte no for tie e at tie gaar utruli fort!!!! No e da fredag, og "igaar" va da sondag... hehe Tie flyg avgaare!!!! Saa me faar bere haapa at da fortset saann, for daa e da ikkje lenge til Hanne kjem paa besok!!!! (glede meg so ein liten onge!!!)
I dag har eg pynta meg me sjalet eg fekk te jul hjaa Hanne, og kjole og full pakke.... hehe.... Eg har vel ikkje pynta meg, men eg gaar i kjole..... og boksa... hehe. Saa da finaste eg har paa meg maa vel bli sjalet...........

2 comments:

Hanne said...

Er helt enig med deg. Det fineste må være sjalet:P hehe. har ikke sett kjolen enda, men det fikser vi snart. Gleder meg som en liten unge jeg og.. Kan nesten ikke vente til mars. Det er liksom så lenge til...

Marianne said...

da e ikkje så lenge te du e her borte!!! eg synst at dagane går så fort at da e nesten skummet!!!!