Thursday 10 May 2007

17. mai

Sist eg var heima var det masse snakk om 17. mai feiring paa Orknoyane... (Dette var vel helst pga at eg tok bunaden med meg bortat her...) Saa eg tenkte at sia eg begynner aa finna ut litt av ka som skjer her borte paa 17. mai tenkte eg at eg skulle skriva litt om dette...

Dagen skal feiras med 17. mai tog, og underholdning fraa eleva fraa primary schools i omraadet. Og skulekorps blir bytta ut med sekkepipe...

Tidli paa kvelden er me invitert til 'Reception' hos Concul and Mrs J. W. Spence, og denne blir etterfulgt av middag og dans (rekne med at da blir dansa masse skotsk folkedans der.... dei har ein tedens til aa dansa da OVERALT!! ) paa Ayre Hotel.

Dette er alt eg veit om at skjer til no, men eg skal i alle fall ha naake aa henga fingrane i!! (og saa faar ge brukt bunaden!! glede meg!!!)

1 comment:

Frøken Sukkerspinn said...

Feirer de 17. mai der? Det trodde ikkje eg. Vertfall ikkje at det va nåkke mer enn en liten feiring blant de norske!
17. mai i utlandet e spennende. Eg har feiret i danmark en gang:p på et øde sted!