Tuesday 15 May 2007

Dårli tegn.....

Klokko e kvart på elleve, og eg e dritt lei av å lesa til eksamen......... Da love ikkje godt.... Du skal liksom brukt siste dagen på å læra alt du ikkje kan, men eg e dritt lei!!! og eg veit at da e ein god del eg ikkje kan skikkelig, og ikkje kjem til å huska imåro...... Men da e so kjedeli!!!!! er lei å sesa om specific haet capacati, momentum, recapitulation, passacalia og hemiola..... Ikkje greier eg å konsentrera meg heller... Dette lover ikkje bra.....

2 comments:

Frøken Sukkerspinn said...

Det går sikkert bra ska du se! Eg forstod ingenting av de der ordene du ramset opp! *føle seg mindre smart*

Marianne said...

skjonner godt at du ikkje skonte naaken ting... hehe.
trur da gjekk bra!! trur at eg sto, og for oyeblikket e da bra nok for meg... (da tilsvare jo tross alt 4.. hehe)