Sunday 13 May 2007

Føler meg nesten litt glømt...

Eg føler meg nesten litt glømt her eg sitter... Det er ingen som gidd å senda mail til meg, ikkje mld, ikkje post, og det er kun Stine, Hanne og Lisa so les bloggen min... (så eg skjønner ikkje koffor eg skriv dette her... men men) Og den so e flinkast til å komentera er Stine! (tusen takk:D) Eg synst at folk i alle fall kan senda ein liten mail i ny og ne!! Men neida! Eg sitter her på denne øye mi, aleine og forlatt, og ingen husker på meg...

Ok, no høres da sikekrt ut som om eg har da ganske fælt her borte, eg har ikkje da. Men da e sant at alle har glømt meg.... Eg har til og med hinta til mamma om at eg vil ha post, men trur du ho gjer nåke med da?!? skal liksom ikkje mødre senda post til ungane so bur laaangt vekke?? (og da blir vel litt feil å sei at eg hinta om at eg vil ha post, da va vel litt meir direkte enn et lite hint... hehe) Eg e nesten villig til å vedda på at eg ikkje kjem til å få nåke post den siste mnd eg e her heller!!! Men no skal eg slutta å snast synn i meg sjøl, og gå ut i sole å lesa ei bok!!!!!

4 comments:

Hanne said...

jeg komenterer til deg hele tiden.. men du takker ikke meg:| utakknemlig er du.. fy fy

Marianne said...

datta va snakk om dei siste par dagane...................... men takk skal du ha:D:D

Frøken Sukkerspinn said...

Ey, takk:D

Eg skjønner kossen du har det når det gjelder post. Eg får aldri post heller. De eneste som eg får nåkke av e bokklubben og det sier vel litt..

Og eg e enig med det der at det e få som leser bloggene. Men eg har en grunn til at folk ikkje leser min tror eg. Det at de ikkje husker adressen. Tror eg ska skrive den i msn-navnet for å se om eg får nåkke mer besøk då:D

Frøken Sukkerspinn said...

Og forresten. Stakkars deg som føler seg ensom og forlatt. får håpe folk tar til fornuft no og sender litt post til deg!