Friday 18 May 2007

17 mai

Tenkte at eg skulle dela min opplevelse av Orknoysk 17 mai!!!
Da forsta so hendte va kosnert i St. Magnus Cathedral. Da va masse rar musikk, og hadde eg vist at da va saann musikk veit eg ikkje om eg hadde gaatt... hehe. Men da va litt rart, for eg satt aa horte ette masse rare ting i musikken, ting eg haldri hadde hort om i august... hehe.

Var saa paa Trenabies aa aat, og Hanne, me aat pepperoni pizza og chips!!!! Da endte med at alle utenom Aase og besto til Hilde sprang fraa bordet for aa gaa i tog! Skulekorpset fraa Norge va bytta ut med sekkepipekorps, samtlige ifort kilt. (men uvist om dei hadde naake under eller ikkje....) Dar var vel 50-60 nordmenn so gjekk i da, + elever fraa to primary schools, + diverse andre.
Toget gjekk til katedralen, der da va ein ny konsert, der ungane fraa skulane opptredde med sang og dans. Va kjempekosli!!!

Ette konserten va da drinc reception paa raadhuset, eller ka du enn ska kalla da. Da e saann ting der du staar beint opp aa ned med ein drink i neven aa prate med masse folk du ikkje veit kem dei e..... (eg fant forsaavidt ut at gin & tonic lukter nesten saann so juletresevja.. hehe)

Reception blei etterfulgt av ny reception, men denne gongen hos miljonaeren... Dar va da kun eg, Hilde og Dag so gjekk, eller emd andre ord bunadsgjengen. Dag maatte gaa rundt for aa snakka med forsjellige folk, men eg og Hilde fekk ikkje ti te aa flytta oss, for da kom nye folk bort te oss heile tie... hehe

Kvelden blei avslutta med middag og dans paa Ayre Hotel. Einaste musikken paa denne dansen va skotsk og norsk folkemusikk.... Eg skal aerli innromma at naake skotsk folkemusikk e fint, men ikkje detta her... Detta va saann so gamlingane like... hehe.

Naar eg kom heim om kvelden verka baade bein og skuldre... Da e jo allmennt kjent at bunadsko ikkje e da mest behagliga aa gaa i, og daa kan du jo tenka deg aa bruka dei i 12 tima i strekk, og du staar mesteparten av tie... Og skulrdane skyldes at bunaden min e feilsydd, so livet paa den er ca 5cm over livet mitt, saa all tyngden kvile paa skuldrena, og ein smaafuktig bunad veg et par kilo... hehe.

Eg har ikkje peiling paa kor mange so tok bilde av oss igaar, med eller uten vaar tilatelse.... hehe. og kor mange so spurdte ka eg gjekk med, kofoor etc. Og alle nordmenn spurte kor bunaden min kom fraa.... Og ein fraa Stavanger presterte aa kalla den sjelden... lol.

Alt i alt har eg hatt ein arti, men anderledes 17 mai!!!!

7 comments:

Silje said...

da hørtes artig ut! spennande å feire 17mai i utlande! håper da går ba med eksamen og allt anna! klemm

Marianne said...

ja, da va spennanes!!!! arti!
tusen takk!! eg og haape at examen gaar bra... hehe

Hanne said...

hihi... er det noen av oss som har en sjelden bunad så er det nok meg og ikke deg.. hihi... men men. ho var fra stavanger sådet var vel ikke noe annet å forvente... :P
hva sa skottene om bunaden din da? og hvem i all verden er Dag?

Marianne said...

du har ikkje nåke meir sjelden bunad enn meg.....
skotane likte veldi godt bunaden min!!!!!!!! og dei va ganske fasinert over at me hadde så mange forskjellige, og dei blei litt forvrra når eg begynte å fortella om at berre me har tre forskjellige, og forskjellae på dei... hehe.
og Dag e pappen til Hilde...

Hanne said...

joda det har jeg .. er ikke så mange som har min. er utallige flere som har din enn min. ergo jeg har sjeldnere bunad enn deg..

men har funnet ut at det ikke bare er tre forskjellige bunader i Nordhordland... fant mange forskjellige i ei bok på biblioteket.. men de fleste ligner på de to "vanlige", og så er det min.... hehe.. de hadde til om med skrevet att den var sjelden...

Frøken Sukkerspinn said...

Æ, det eg lurer på e kass bunad du har!

Så vil eg si at 17.mai feiringen hørtes spennende ut.. men litt skuffende det med kiltene. Eg trodde det blåste så masse der borte! hihi

Marianne said...

hehe... dei fleste so brukte kilt va gammle, saa da gjorde ikkje saa masse,.... hehe.
Lurer du paa ka bunad eg eller hanne har?? Begge to har nordhordland.... Eg har den svarte, og ho har grontroya....