Tuesday 29 May 2007

Tenkte at eg skulle opplysa eventuelle blogglesara om at da kan henda at eg blir daarli paa aa skriva paa bloggen min etter att eg flytter heim.... Veit ikkje koffor, men har berre ein folelse av at da kan komma til aa skje... Saa no e de advart!!!!!!
Kan og henda at da ikkje blir skrevet naake saerli meir for eg reiser heim... For paa onsdag reiser eg ned til Aberdeen, og kjem ikkje oppatt for i 11-12tie torsdag kveld, og daa har eg mamma, rebecca og linda med meg, saa daa spors da om eg faar tid til aa leita meg fram til ein data mens dei er her.... Men lover at eg skal huska aa skriva kordan da e aa flytta heimatt!!! hehe

Har forresten hatt min siste eksamen i dag.... trur da gjekk bra... men eg bryr meg egentli ikkje saa masse, sia da ikkje spele naaken rolle naar eg kjem heima alikavel... Saa eg kan ikkje sei at eg satt begravd i kjemibokene mine igaar... hehe. men men... trur da gjekk saann ca bra:P
NO ER EG 100% FERDI PAA SKULEN!!!!!!!

3 comments:

Hanne said...

Gratulera:)
men jeg var nok ferdig over 1 uke før deg:P hihi

Marianne said...

kanskje da, men eg har berre vert paa skulen to daga sia 9 mai......

blir sint paa dataen no... kjem meg ikkje inn paa hotmail, og eg har to nye maila eg helst ville lest for eg fer i kvel......

Hanne said...

mhm.. jeg har nesten ikke vært på skolen i det hele tatt siden april. vi var vel ferdig rundt 25 april tror jeg:P