Thursday 24 May 2007

"Marianne liker å"

Silje og Hanne har googlet "navnet sitt" og "liker å", og daa kjem da opp masse rart.... (kanskje spesielt hos Hanne??) Da skal liksom berre verre dei 10 forste so gjeldt... Eg maatte jo selfolgeli prova dette eg og... Men da va ikkje 10 stk paa mitt navn... Her e i alle fall dei som kom opp:

  • Marianne liker å være spontan og tenker på store ting.
  • Marianne liker å løpe. På veien kaster hun lunsjen sin.
  • Marianne liker å løpe. (eg maa vis virkeli lika aa lope..)
  • Marianne liker å dulle med sidene sine. Ved siste opptelling hadde hun 588 sider! (??)
  • Marianne liker å reise og ”backpacker” ferier i varmere strøk er favoritten
  • Marianne liker å leke med hunden sin.
  • Marianne liker å ta bilde av andre som tar bilde
  • Marianne liker å kokkelere

Maa virkeli swei at mineting va litt meir normanle enn Hanne sine.... hehe.

5 comments:

Hanne said...

hehe... Hanne er ikke normal. er det noen som har sagt det??

Marianne said...

hehe, ja kanskje du ikkje e saa normal... hehe

Frøken Sukkerspinn said...

Ja, Hanne sine tok jo helt av! Det va ikkje ti på meg heller=/ men mine va ikkje gøye heller..

Frøken Sukkerspinn said...

den med sidene va morsomst:p

Marianne said...

ja, den va vel da.... hehe. eg e heldigvis litt meir normal enn denne søstro mi:P