Friday 4 May 2007

Daa er det fredag igjen!! Tie gaar saa utruli fort!! Tre veke sia eg va heima, tre daga at med skule, og kanskje berre ein maane til eg skal heimatt... ca to veker til musikk og fysikk eksamen, og tre til kjemi... Og august va jo i gaar... .hehe.
Da ska bli godt aa faa blockk-releas!!! Begynne aa bli lei ksulen... Me gjer paa da samma heile tie!!
Og saa er det berre tre veke te Mamma, Rebecca og Linda kjem paa besok!!! Glede meg masse!!!!

Denne helge skal eg sova masssse! !! Har fri paa mandag!! kjekt:D Saa neste veka ska me paa skulen tirsdag (vanli skule) og onsdag (avsluttningsdag. daa vaert da "sermoni" der alle som skal ha awards faar dei, og saa skal me ta naake ildeopplegg, og saa skal me eta, og saa gaar me heim! og paa kvelden blir det fest:p ) Gleder meg!!

3 comments:

Hanne said...

hihi.. mamma og de kjøpte billetter til feil dag:P hihi..
men de har fått fikset det nå..

Frøken Sukkerspinn said...

Oh no, eksamen!
Men ellers hørte det greit ut! Eg og ska hjem om en måned!

Marianne said...

gelder meg til aa reisa heim!! men da blir rart aa reisa her ifraa... litt trist...