Wednesday 9 May 2007

Siste skuledag....

Idag va siste skuledag!! Litt rart... Ferdig med et aar paa scotsk skule, samtidi so da foles so august va forrige veka... Tie har gaatt kjemepfort her borte!! Tenka da, om under 1 mnd kan eg vera heima for godt!!
Skuledagen idag har ikkje vaert vanlig, men da skulle vel berre mangla.... hehe. Begynte dagen med utdeling av Awards of Merit, og eg fekk i baade fysikk og musikk!! (og Hilde fekk i engelsk!!) Og etter da sa Mr Balentine (rektor) at dei hadde ein ting te dei ville dela ut, og da va kvar si bok til meg og Hilde med bilder og dikt fraa Ornkey!! Den va kjempefin!
Saa va da utdeling av alternative prisa, saann som den verste sjaaforen, den da va storst sjangse for at blei rektor paa KGS, kem so kjem til aa bli miljonaer etc. Dei hadde laga te saann at da va folk so va nominerte, og viste bilde av dei paa storskjer, og bilde va fraa naar dei begynte paa KGS , altsaa 6 aar gammalt... Kan godt sei at alle fekk seg ein go latter!! hehe
Dagne blei avslutta med buffe paa Orkney College.
Saa no skal eg paa skulen to daga for aa ha eksamen, men utenom da har eg sommarferie fram til skulen begynner at i august!!!! :D:D

2 comments:

Frøken Sukkerspinn said...

Oi, va det to du fikk? ikkje verst! :D
Mitt år har og gått kjempefort! Det føles som om eg har vert her bare en måned eller nåkke sånt:p
Eg har og lang sommerferie ^^

Marianne said...

Kjekt med lang ferie!! då kan me le av alle dei som e på skulen... hehe..
Da e rart kor fort tie går når du gjer nåke nytt, og nåke gøy!!