Monday 7 May 2007

Pause frå fysikken...

Sjøl om da e mandag og skulefri, så betyr ikkje da at man kan ta fri frå lkser... Ikkje her borte nei!!! (du får jo meir lekse i feriane enn ellers...) Så no har eg tatt meg ein pause frå fysikken, for eg begynner påan igjen me nytt mot.. heh. og etter fysikken sråt kjemien for tur... Skal ha fysikkprøve imåro, som eg trudde eg hadde stått på for sånn 7-8mnd sia, men so da har vist seg at Mr Duncan har gjort ein feil når han retta... Så eg mangla plutseli 2 poeng for å stå..... KJIPT!!!!!!!!!!! Og eg skal ha preli i kjemi imåro.... (prelim e vel skottane sitt svar på tentamen...) den fekk eg veta om fredagen... Teitinga!!!!
Men til gjengjeld e imåro siste skuledagen min med undervisning, og på onsdag e siste skuledagen på scotsk skule!! (kjem til å bli litt rart....)

3 comments:

Frøken Sukkerspinn said...

Hah, slemme Mr Duncan. han gjør en feil og du må lide for det.. sleeemt!

men du e no heldig som ikkje har mer skole:)

Marianne said...

eg og synst han e slem!!!!! og at på til så kejm ikkje han til å vera på skulen imåro, han skal nemelig ut å seila!!!!

Hanne said...

hih... jeg er feridg på skolen for lenge siden. har ikke hatt noe skole på 2 uker. så det er det bare eksamen igjen om 2 uker, så er det SOMMERFERIE!!!
men Mr. Duncan er slem med deg. Skal jeg komme bort og kjefte på han??