Tuesday 15 May 2007

Kameler ll

Hanne hadde tatt ein test på side2 for å finna ut kor mange kameler ho var verdt, og då må jo selfølgelig eg og prøva, med et håp på å vera verdt fleire kameler enn daddo...
Me veit jo frå før av at eg og hanne e like.. Men eg viste ikkje at me va like når da kom til kameler.... Hanne va verdt 5 kameler, og kor mange trur du at eg er verdt?? Jo, 5!!!!
Her er resultatet mitt:


Med hell kan du nok bli verdt oppimot fem kameler, men det krever nok godvilje fra en desperat kamelselger eller et marked tørrere enn Sahara.

Hanne skyldte på for mørkt hår, den må eg sei meg enig i... Men eg må vel kanskje bytta ut for små pupper med at eg ikkje va heilt for fleirkoneri og bli totalt avskåret frå alle livets gleder.....

5 comments:

Hanne said...

jeg var jo ikke akkurat for flerkoneri og total avskjæring fra livets gleder jeg heller da.. kan du ser for meg dele en mann med andre, og ikke kunne være sosial?? tror jeg hadde tatt livet av mannen til slutt...

Marianne said...

og kone nr 2, 3, 4, 5, etc.... hehe

Hanne said...

nja. .er ikke så sikker på akkurat det.. det kommer litt annpå.. de er jo tross alt utsatt for akkurat det samme som meg da..

Frøken Sukkerspinn said...

Haha, eg va verdt tre ganger så mye! eg e verdifull. Derfor sover eg med et øye åpent i frykt om at eg plutselig ska bli stjålet og solgt!

Marianne said...

ja, me slepp aa bekymra oss for da!!! da e naaken fordela med aa vera verdt faa kamela!! hehe